Wednesday, November 19, 2008

Al-fatihah : Arwah Najwan


Sblm gi keje pagi tadi Bang Brahim kata....

'hari ni Birthday Najwan....'

aku sbnrnya dh ingat 2,3 hari lps...

sajer buat2 x tau jer...

tp lps Bang Brahim ckp cmtu...

bergenanglaa air mata aku...

dahlaa... xleh nk citer byk2..

skrg tgh tulis ni pun dh berjurai2 airmata...


That's one of the reason aku buat bisnes mcm2 lately...

biar aku bz ckit... kurglaa masa aku termenung & teringatkn arwah..


Kenangan bersama arwah : 19 Nov 2007 ~ 29 March 2008
( gambar tu 3 minggu sblm dia meninggal )

3 comments:

mc ta said...

yatt,
aku pun sedih. Dalam blog aku, ada lagih satu post yg aku buat masa ko lahirkan dia. Sampai skrg aku sedih kalau terbaca post tuh..

Elf said...

Alfatihah,

Najwan tengah menunggu disana nanti..Insya-Allah, pasti bertemu lagi..

umie zazzy said...

aku pun perasan gak post yg ko buat tu...
xperlaa aku redha, Allah lebih mengetahui yg terbaik..