Wednesday, November 19, 2008

3rd Anniversary







citer ni dah backdated sbnrnya...



tp time ada free ckit nilaa leh nk tulis bebyk..






11 Nov, 3 years back... aku nikah dgn Bang Brahim...



alhamdulillah... setakat ni bahagia...



tergigit lidah ckit2 tu biasalaa....



oppss... maksud aku, sdgkan lidah lagi tergigit....






sempena anniversary hari tu, kami x celebrate pun...



kebetulan masa tu tgh bz buat muffin...



tpt kul 12 mlm, aku dh dgr alarm reminder kat hphone Bang Brahim..



tp buat2 dunno jerlaa... konon..



Dia offkan alarm and terus wish aku, with hugs & kisses..



tu pun dh cukup bagi aku..






Mudah-mudahan kebahagiaan kita kekal ke akhir hayat... amiin..

4 comments:

mc ta said...

hugs & kisses je ke??
lepas tuh?? ekekekeke..

Elf said...

Lepas tu gigit lidah la, mek ta!

Hahaha...

Happy anniversary, semoga semakin berbahagia hingga ke akhir hayat...

umie zazzy said...

isskk... lps tu... x yah citerlaa..
sendiri mau fahamlaa... hahah..
kena gam lak blog aku ni nnti klu citer lebih2...

Noraidalin Buang said...

Salam...tapi semua org berminat nak tahu apa lepas tu lah..takde nyer kena censor..hehe..baguslah ko dah ada blog nih...boleh share byk cerita ceriti