Wednesday, January 14, 2009

Tukar tajuk..?

Hmm... sajer tukar selera...
rasa cam best gak tajuk ni...
puncanya aku terkenangkan diri aku yg setia ni... heheh..
kilang cam dh nk bungkus pun, still nk keje kt cni lagi...
konon nk tunggulaa ada VSS ke.. retrenchment ke..
Rasanya klu dh kritikal sgt... resign gak kot..
anyone nk offer vacancy yg sesuai...? heheh
ikut hati cam nk concentrate full time bisnes jer...
tapi Bang Brahim sibuk suruh apply kt tmpt keje dia...
hmm... tgklah nnti...

Umah aku lak kat Setia Tropika...
so, tmbhlaa kesesuaian tajuk ni...
setakat ni oklaa stay kat cni..
utk 2 tahun pertama, mmg byk developer Setia ni yg support...
security, social activities, etc...
jiran tetangga pun dah kenal2laa...
tapi kenalan Bang Brahimlaa yg ramai....
yerlaa... dah AJK Pembinaan surau...
Striker football team lagi...
hmm.. semenjak dh dpt gang ni...
gi ngeteh jerlaa memanjang hampir tiap2 mlm..
kekdg tu muncung gak aku merajuk...
dh jrg dpt tolong aku buat kuih...

hmmm, so anyone interested nk jadi warga Setia Tropika...?
skrg tgh promotion... rasanya dpt cash rm2k ( kita bagi 2 laa.. )
and free instalment setahun...
jom kita berjiran...!!!

No comments: